سبد خرید 0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

قوانین و مقررات

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی وب‌سایت هایپری به دقت ملاحظه فرمایید

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های هایپری منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

در صورتی که در آینده تغییراتی در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های هایپری ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود.

ورود کاربران به وب‏‌سایت هایپری هنگام استفاده از پروفایل شخصی، تخفیفات، تصاویر رسانه وب‌سایت هایپری و سایر خدمات ارائه شده توسط وب‌سایت هایپری به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات وب‌سایت هایپری است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین وب‌سایت هایپری از سوی کاربر است.

رعایت حریم شخصی

هایپری با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای سفارش، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن ارائه دهد. برای نمونه می توان به نام، نشانی، نشانی الکترونیک (ایمیل)، شماره تلفن و سایر اطلاعاتی که به صورت عادی در دسترس عموم مردم نیست اشاره نمود. لازم به ذکر است آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های هایپری از طریق آنها صورت می‌گیرد. مسئولیت حفظ و نگهداری رمز عبور به عهده کاربر می‌باشد، لذا از در اختیار گذاشتن رمز عبور خود به افراد دیگر خودداری کنید.

عودت کالا

در صورتیکه کالای ارسال شده با سفارش شما مغایرت دارد، تاریخ انقضای آن گذشته است و یا مهلت مصرف آن کوتاه است، می‌توانید یک یا همه اجناس سبد خرید را مرجوع کنید. در صورتیکه گزینه “پرداخت در محل” را انتخاب کرده باشید، میتوانید از پرداخت صورتحساب خودداری کنید و اگر پرداخت را به صورت آنلاین انجام دادید با تماس با شماره هاب خدمات مشتریان هایپری کد سفارش را به همکاران ما بدهبد و از این طریق پیگیری کنید.

ارتباطات

برای اطلاع رسانی رویدادها و خدمات برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال می شود. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل ها نداشته باشند می توانند با استفاده از لینک مربوط به لغو اشتراک خبرنامه در انتهای ایمیل دریافتی، اقدام نمایند.

هرگونه اطلاعاتی که در هنگام ثبت نام از جمله شماره‌ی تماس و پست الکترونیکی در اختیار ما در هایپری قرار می‌دهید، تنها اطلاعات رسمی و مورد تایید مشتری و هم‌چنین راه‌های ارتباطی ما و شما، جهت پاسخگویی و ارائه‌ی اطلاعیه‎‌ها به شما عزیزان خواهد بود.

توجه داشته باشید که ۳۰۰۰۸۶۶۶۶۶۴۹۱۷-۵۰۰۰۴۰۰۰۰۰۱۵۷۲-۵۰۰۰۱۰۶۰۶۹۰۴۳۰- ۰۰۱۸۰۱۸۹۴۹۱۶۱-۱۰۰۰۸۶۶۳-۲۰۰۰۵۰۰۶۶۶ تنها شماره‌‌ هایی است که وب‌سایت هایپری از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. همچنین این شماره‌‌ سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه وب‌سایت هایپری را به اطلاع کاربران می‌رساند.

بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان هایپری، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام هایپری است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به  info@hiperi.ir اطلاع دهید.

شما می توانید کلیه اطلاعات شخصی خود را در بخش پروفایل تغییر داده و ویرایش کنید. این اطلاعات شامل کلیه اطلاعاتی است که شما در سایت هایپری وارد کرده اید.

هایپری ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، هایپری می‌تواند از اطلاعات ثبت شده برای پیگیری قانونی استفاده کند. کاربران ضمن استفاده از خدمات وبسایت، حق ویرایش اطلاعات و استفاده از آنها را در چارچوب فوق الذکر به هایپری اعطاء نموده و حق اعتراض را از خود سلب مینمایند.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

روز کاری به معنی روز شنبه تا جمعه هر هفته، به استثنای تعطیلات رسمی و عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. وب‌سایت هایپری به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت هایپری به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و نمایش پیش فاکتور در پورتال مشتریان، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. وب‌سایت هایپری همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد.

در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۴۸ الی ۷۲ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

خسارت در هنگام حمل و نقل

وب‌سایت هایپری همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر شهرک واوان برسد. ایمنی بسته بندی و استاندارد همه مرسولات از ویژگی های هایپری است.

آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش وب‌سایت هایپری اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش وب‌سایت هایپری ارسال شود.

روش های پرداخت

پرداخت در محل

مشتریان می توانند هزینه سفارش خود را در هنگام تحویل کالا به صورت نقدی و به پیک هایپری پرداخت کنند. از آنجا که تمامی ماموران تحویل هایپری دستگاه‏‏‌های کارت‌خوان سیار (POS) همراه دارند، می‌توان هنگام تحویل سفارش در محل، با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب پرداخت خود را انجام داد.

پرداخت اینترنتی

کاربران هایپری می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند. پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و پس از آن پیامکی مبنی بر ثبت موفق سفارش، برای کاربر ارسال می‌شود و نیازی به اطلاع‌ دادن پرداخت سفارش نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده‌سازی و ارسال می‏‌شود.


لازم به ذکر است که پرداخت اینترنتی باعث ایجاد الویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران می‌شود.

هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.

برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به ;

         – شماره کارت  (شماره ۱۶ رقمی روی عابر بانک )

– رمز دوم کارت   (برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلا رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.
برای فعال‌کردن رمز خرید اینترنتی، می‏‌توانید به دستگاه خودپرداز بانک صادرکننده کارت خود مراجعه، کارت خود را وارد کرده و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. سپس، در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را انتخاب کنید.
   – CVV2    ( یک کد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی کاربرد دارد )
 

– تاریخ انقضاء    (تاریخ انقضا کارت‌ بانکی روی آن حک شده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضا وجود ندارد، می‏‌توانید از عدد ۱۲ به جای ماه و از ۹۹ به جای سال انقضای کارت استفاده کنید.)

اطلاعات و شرایط لازم جهت مرجوعی وجه به مشتری

مشتری میبایست شماره کارت بانکی که حساب آن به نام صاحب پروفایل میباشد را در حساب کاربری هایپری خود ثبت نماید. (در خصوص افراد زیر ۱۸ سال فاقد کارت بانکی، شماره کارت یکی از والدین ایشان با اولویت پدر، کفایت میکند.) 
– در صورت لزوم عودت وجه به حساب مشتری، اصل بر این است که مبلغ به شماره کارت اعلام شده توسط مشتری عودت خواهد شد. مشتری با درج شماره کارت در حساب کاربری خود میپذیرد که نسبت به انجام تراکنش های مالی در خصوص عودت وجه خرید های انجام شده از هایپری، رضایت داشته و با معرفی کارت در حساب کاربری مسئولیت های قانونی در این خصوص را میپذیرد. 
– در صورتی که در هر خرید واریز اولیه از کارت دیگری صورت گرفته باشد و مغایرتی بین حساب مبداء که پرداخت اولیه از آن انجام شده با حساب اعلامی توسط مشتری در حساب کاربری کشف شود، هایپری مطابق با ضوابط و مقررات قانونی، مبلغ را به حساب مبدا عودت خواهد داد.

در صورت وجود هرگونه سوال٬ لطفا با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار کنید.

آدرس: تهران-شهرستان اسلامشهر-شهرک واوان-خیابان مطهری-خیابان گلشاد-کوچه ۷ شرقی-پلاک ۱۷-طبقه اول
تلفن: ۰۲۱۵۶۱۶۴۹۱۷
ایمیل: info@hiperi.ir
کد پستی: ۳۳۱۷۸۵۶۳۸۶

برگشت به بالا
اولین هایپر مارکت اینترنتی در شهرک واوان